مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

10 ویژگی وب سایت حرفه ای

شما برای رونق کسب و کار و محبوبیت برندتان نیاز به سرمایه گذاری روی یک وب سایت دارید. طراحی یک وب سایت برای کسب و کارتان می تواند نتایج غافلگیرکننده ای خلق کند. ما با تعدادی از طراحان سایت گفتگو داشته ایم و نظرات آن ها را در راستای داشتن یک وب سایت خوب و کارا جویا شدیم.

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک URL خوب و قابل دسترس است. مطمئن شوید که URL مورد نظر برای حوزه کاریتان مفید بوده و از لحاظ نوشتاری دارای محتوای نامرتبط نباشد. هم چنین در شبکه های اجتماعی در دسترس باشد. اگر نام تجاری شما قبلا توسط فرد دیگری ثبت شده است و یا در جستجوی URL مناسب برای وب سایت شرکتتان هستید، مجموعه ما می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد.

بعد از این که دامنه را ساختید، زمان ساختن سایت و اخذ تصمیمات مهم فرا می رسد. در این جا 10 ویژگی مهمی که سایت شما باید داشته باشد تا بتوانید مطمئن شوید، از نظر مشتریان ورود به سایت شما تجربه خوبی بوده است و هم چنین سابقه ی شرکت شما در فضای دیجیتال را بهبود می بخشد و برندتان را محبوب می کند، ارائه شده است.


1. نقشه راه منطقی

قطعا یک وب سایت باید زیبا باشد. اما کاربردی بودن آن مهم تر است. قبل از این که یک سرور انتخاب کنید یا یک HTML بنویسید، باید تصمیم بگیرید که وب سایت شما باید چگونه کار کند. این اصل هم برای کاربر مهم است هم برای SEO. برنامه ریزی کنید و یک نقشه راه برای وب سایت طراحی کنید. طراحان به این فرایند wireframing  می گویند. سپس آن را با چند تن از دوستان خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت طراحی شده از لحاظ بصری خوب است. " اگر دوستانتان لوگو را به درستی درک کردند، پس افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند و ربات های گوگل که مطالب را رتبه بندی می کنند نیز آن را درک خواهند کرد." Pete Mills) مشاور طراحی سایت)

 

2. اطلاعات شغلی ضروری

"بزرگ ترین مشکل مردم این است که آن ها سعی دارند وب سایتی را که دوست دارند طراحی کنند نه وب سایتی که به آن احتیاج دارند." (Jash Frankel) همه موسیقی را دوست دارند. اما آپلود موسیقی در وب سایت آن را به یک صفحه غول پیکر تبدیل می کند. توجه مطلق به علایق باعث می شود به موارد اساسی مثل منو، نحوه ثبت اطلاعات کاربران و هدایت صفحه بی توجهی شود.

هنگامی که منظورتان را رساندید، استفاده از متن را به حداقل برسانید. ما باید مطلب را طوری بنویسیم که کاربر آن را به راحتی متوجه شود. نکته ای که می تواند در انتقال بهتر مطالب به شما کمک کند، مقایسه کسب و کارتان با چیز دیگر است. اختصار را دست کم نگیرید. یک الی دو جمله مناسب واقعا می تواند موثر واقع شود.

بسته به نوع کسب و کار شما وب سایتتان باید یک قلمرو اطلاعات داشته باشد. همه ی ما می دانیم که یک رستوران به منو و نقشه ( در ایده آل ترین شرایط نقشه با امکان جهت یابی ) نیاز دارد. هر صنعتی الزامات خاص خودش را دارد. اگر در حوزه طراحی نرم افزار فعالیت می کنید به تصاویر باکیفیت و خوب احتیاج دارید. اگر در بخش خدمات و رسیدگی به مرجوعات فعالیت داشته و به طور عمده با مشتری سر و کار دارید، وب سایت شما باید شامل توضیحات مربوط به فرایند ارجاع و چگونگی ارائه خدمات باشد. برای مثال یک تالار تشریفات باید تجربیات یک عروس را که اخیرا مراسمش را در آن جا برگزار کرده در وب سایتش قرار دهد. یک طراح سایت باید اطلاعات مربوط به تجربیات سابق آن حرفه را در وب سایت قرار دهد. یک سالن زیبایی می تواند نظرات مشتریان و مدل مو های مورد علاقه آن ها را لیست کند. وب سایت را طوری طراحی کنید که تمام اطلاعاتی که کاربران ( در حوزه کسب و کار شما ) در جستجوی آن هستند را دربرداشته باشد.

 

3. اطلاعات مربوط به تماس

می توان اقرار کرد که مهم ترین موضوع در مورد جزئیات کسب و کار، اطلاعات مربوط به تماس است. به همین دلیل است که در هر وب سایت تماس و ارتباط با صاحبان کسب و کار یک بخش جدا محسوب می شود. "تا کنون چند بار به یک وب سایت مراجعه کرده و متوجه شده اید که ارتباط با آن شرکت بسیار سخت است؟ یک شماره تماس فعال، ایمیل، آدرس و یک بخش واضح و در دسترس تحت عنوان "ارتباط با ما" در وب سایت قرار دهید." (Mills exclaims)  توجه به این موضوع تغییرات اساسی ایجاد می کند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از ناتوانی در تماس با شرکت و دریافت خدمات نیست.

شماره تماس و آدرس ایمیل را به صورت یک عکس در وب سایتتان آپلود نکنید. شماره تلفن ها و آدرس های اینترنتی باید قابلیت کلیک و کپی کردن آن ها در جای دیگر و یا امکان ارتباط سریع با شرکت را برای کاربر فراهم کند. اکثر تلفن های هوشمند امکان کلیک برای تماس را دارند. بنابراین سرعت فرایند تماس با شرکتتان را برای کاربران به حداکثر برسانید.

نمی خواهید موبایلتان مدام در حال زنگ خوردن باشد؟ یک آدرس ایمیل فعال را در وب سایت قرار دهید. یک آدرس ایمیل مخصوص برای دامنه تان ایجاد کنید. استفاده از AOL و Gmail حرفه ای نمی باشد. در صورتی که حرفه ای شدن همان چیزی است که شما برای کسب آن در تلاشید. اگر به فضای کاربری Gmail علاقه دارید، می توانید از Google Apps برای تنظیم آدرس های ایمیل سفارشی از طریق Gmail استفاده کنید. این امکان تا سقف ده آدرس ایمیل رایگان می باشد.


4. هدایت گری شفاف (Navigation)
همان طور که نقشه بدون علائم راهنما بی فایده است. وب سایتی که با شفافیت، کاربر را به بخش های مختلف هدایت نکند، اعتبار ندارد. مطمئن شوید که از نام های قابل فهم و منطقی برای صفحات مختلف وب سایتتان استفاده کرده اید. برای مثال: "ارتباط"، "درباره ما" ، "سوالات متداول" و .... 

هنگامی که قصد ارتقای استراتژی های مربوط به هدایت گری وب سایت Navigation)) خود را دارید، باید به این موضوع توجه کنید که کاربران قصد انجام چه کاری را در وب سایتتان دارند؟ ثبت سفارش؟ ایمیل کردن مطلب؟ عضو شدن؟ مراجعه حضوری به فروشگاه شما؟ تماس و صحبت کردن با بخش خدمات مشتریان؟ اهدافتان را به صورت شفاف مشخص کنید.

"خودتان را جای کسی که به وب سایت شما مراجعه می کند قرار دهید." (Frankel) قصد انجام چه کاری را دارند؟ در مورد اهداف مشتریان بالقوه فکر کنید. سایت را طوری طراحی کنید که کاربر به راحتی بتواند کاری که شما می خواهید را انجام دهد.

 

5. امنیت

اگر محصولی را به صورت اینترنتی می فروشید، باید وب سایتتان را توسط SSL ایمن کنید. SSL ارتباطات بین شما و مشتریان را رمزگذاری می کند. (اطلاعاتی مانند شماره کارت و رمز دوم و ...) این کار  هراس آنان از ارائه چنین اطلاعاتی را از بین خواهد برد، زیرا سرقت هویت در وب بسیار زیاد است. مجموعه ما می تواند در زمینه رمزگذاری و ایمن سازی وب سایتتان به شما کمک کند.

 

6. ادغام شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بسیار زیادی نظیر Twitter، Linkedin ، Google+، YouTube، Facebook، Instagram، Pinterest وجود دارند که شرکت شما باید در آن ها عضو بوده و لینک هدایت کاربر به صفحه شرکت شما در وب سایت قرار داده شود. زیرا شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در فروش و بازاریابی کسب و کارتان دارد. قرار دادن لینک این شبکه های اجتماعی در وب سایت می تواند SEO سایت و هم چنین کسب و کارتان را بهبود بخشد. آیا حضور در این شبکه های اجتماعی نتایج ارزشمندی خلق می کند؟ بله تا زمانی که شما به حضور فعال در شبکه های اجتماعی مداومت داشته باشید، برندتان را در صدر اذهان عمومی قرار می دهد و کاربران را درگیر خواهید کرد. "شبکه های اجتماعی هرگز از عرصه خارج نمی شود و ارزش سرمایه گذاری هزینه و زمان را دارد و قطعا تفاوت های بسیاری ایجاد می کند." Mills

 

7. نسخه موبایل

حجم زیادی از وب گردی ها توسط گوشی های هوشمند و تبلت ها صورت می گیرند. هرچه گوشی های هوشمند ارزان تر شده و بیش تر در دسترس عموم قرار می گیرد، این آمار بیشتر می شود. مدیر Bing for mobile  می گوید 70% کارها ظرف یک ساعت توسط وب گردی در موبایل تکمیل می شوند. این موضوع نشان می دهد که مردم با اهداف و مقاصد مشخصی وب گردی می کنند. آن ها قصد انجام کار، خریدن چیزی و یا رفتن به جایی را دارند. " هنگامی که فردی لغت رستوران را جستجو می کند. او قصد دارد ظرف یک ساعت در رستوران غذا بخورد. Chu)) " بنابراین وب سایت شما باید در دستگاه های جیبی نیز قابل اجرا باشد.

" تا دو سال اخیر طراحی وب سایت به معنای طراحی برای یک کامپیوتر بود. امروزه این مقوله به معنای طراحی برای هر دستگاهی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد." (Frankel) لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با سایزهای متفاوتی می باشند. چطور این کار را انجام دهیم؟  طراحی responsive

طراحی responsive  شما را قادر به استفاده از قابلیت عرض شناور می کند. به طوری که طرح کلی (layout) وب سایت شما با صفحه ای که در حال مرور وب سایتتان است تنظیم می شود. 20% عرض صفحه شامل لبه های کناری و 80% باقی مانده بدنه صفحه را تشکیل می دهد. طرح کلی سایت قابل تنظیم بوده و تصاویر، قابلیت تغییر مقیاس دارند تا تجربه بهتری را برای کاربران هنگام استفاده از هر نوع دستگاه هوشمند فراهم کند.

آیا مایل به ارتقای طراحی وب سایت روی موبایل هستید؟ مجموعه ما در این مورد آماده خدمت رسانی به شماست.

 

8. سوالات متداول

مردم سوالات زیادی دارند. هنگامی که متوجه دغدغه یک مشتری می شوید یا بازخورد او را از طریق ایمیل دریافت می کنید، سوالاتی که بیشتر مطرح شده اند را لیست کرده و پاسخ مختصر و شفافی به سوالات دهید. سوالات معمولا پیرامون مواد اولیه و عناصر به کار رفته در محصول، اطلاعات مربوط به ارسال محصول، سابقه کاری شرکت، سایزبندی ( در حوزه پوشاک ) ، قوانین های  ارجاع یا تعویض محصول و .... هستند.

 

9. میزبانی خوب (  Host)

در مورد میزبانی خطا نکنید. شما به یک میزبان خوب برای ارائه دادن وب سایتتان احتیاج دارید. اگر میزبان خوبی برای وب سایتتان انتخاب نکنید هزینه های بسیاری را متحمل خواهید شد. وب سایتی که به کندی بارگذاری می شود بسیار خسته کننده است. میزبان ضعیف، علاوه بر مشتریان، رتبه وب سایتتان را نیز در موتور های جستجو تحت تاثیر قرار می دهد. زیرا بسیاری از موتورهای جستجو، برای رتبه بندی، سرعت بارگذاری صفحه را در نظر می گیرند.

 

10. مشخصه هایی که به آن ها احتیاج ندارید.

قدرت سادگی و اختصار را دست کم نگیرید. استفاده از  موارد زیر را به کل فراموش کنید:

·        Music

·        Flash

·        هر گونه رسانه ای که به صورت خودکار پخش می شود. از قبیل موزیک یا ویدئو

·        رسانه ها و یا اطلاعات فرعی این موارد مدت زمان بالا آمدن صفحه شما را طولانی می کنند  و باعث سنگین شدن صفحه می شوند.