مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

Google و سایر موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
اولین چیزی که باید راجع به Google بدانید، این است که Google همان اینترنت نیست. اگر وب سایت شما در لیست جستجوی Google قرار نگیرد، به این معنی نیست که صفحه شما در اینترنت وجود ندارد. ممکن است وب سایت شما در اینترنت قرار داشته باشد، اما هنگام جستجوی کلمات کلیدی، جزو صفحات پیشنهادی Google نباشد.
نحوه کار Google و سایر موتورهای جستجو بدین صورت است که سیستم های کامپیوتری  Google به صورت خودکار و تصادفی از وب سایت ها در سراسر اینترنت بازدید می کنند، از صفحات عکس می گیرند و در یک دیتا بیس حجیم ذخیره می کنند. سیستم Google هر کلمه و محتوای صفحات وب سایت شما را می خواند تا موضوع اصلی وب سایت را بفهمد. Google این اطلاعات را دسته بندی می کند تا صفحات خاصی را در ازای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، برای نمایش دادن انتخاب کند. به بیان دیگر الگوریتم های کامپیوتری Google به صورت مداوم بررسی می کنند، که کدام یک از صفحات اینترنتی بیشترین تطابق با کلمات کلیدی و عبارات موردنظر کاربران را دارد. سپس آن صفحات را در صدر لیست نمایش می دهد. نتیجه این فرایند، "صفحه نتیجه موتور جستجو" (Search Engine Result Page)؛ به اختصار SERP نام دارد.
چگونه می توانم سایت خود را در گوگل دریافت کنم؟
ابتدا باید مطمئن شوید که وب سایتتان توسط Google نمایش داده می شود. برای فهمیدن این موضوع آدرس زیر را در مرورگر خود تایپ کنید :

yourdomain.com

به جای عبارت yourdomain، نام دامنه خود را وارد کنید. اگر لیستی از صفحات وب سایتتان مشاهده می کنید، یعنی وب سایت شما در لیست جستجوی Google قرار دارد و گهگاهی توسط آن بررسی و بازدید می‌شود و موتورهای جستجو، تمام بروزرسانی‌های انجام شده در وب سایتتان را تحت نظر دارند. در صورتی که وب سایتتان در لیست ذکر شده قرار نداشت، آن را توسط لینک زیر ثبت کنید :

http://www.google.com/addurl

حدود یک الی دو هفته طول می کشد تا Google به درخواستتان رسیدگی کند.

توجه داشته باشید که Google فقط صفحاتی که حاوی محتوایی مرتبط با کلمات کلیدی جستجو شده هستند را نمایش می دهد. قدم اول این است که مطمئن شوید محتوای وب سایتتان با کلمات کلیدی سوالات کاربران مرتبط است. در غیر این صورت Google وب سایت شما را نمایش نمی دهد.
این که صفحات وب سایت شما در صدر نتایج Google قرار ندارد، به این معنی نیست که اصلا نمایش داده نمی شود. در قسمت پایین صفحه روی عبارت “Next” کلیک کنید تا به صفحات بعدی هدایت شوید. ممکن است وب سایتتان در صفحه 2 یا 82 قرار داشته باشد.
وب سایتم در صفحه 41، Google نمایش داده می شود. چگونه آن را وارد صفحه اول لیست Google کنم؟
سوال بسیار عالی ای پرسیدید. صنف وسیعی برای پاسخ دادن به این سوال در سراسر دنیا فعالیت دارند و هزینه های بسیاری صرف این موضوع می‌شود. شما می‌توانید هزینه ای پرداخت کنید تا در صفحه اول جستجوی Google قرار بگیرید.
سریع و آسانترین راه برای قرار گرفتن در صفحه اول Google در ازای جستجوی واژه‌ای خاص، سرمایه گذاری روی تبلیغات است. از طریق لینک زیر در سایت Google ثبت نام کنید:

http://adwords.google.com

کلمات کلیدی که قصد دارید روی آن ها تمرکز کنید را انتخاب کنید. سپس تعیین کنید که در ازای هر کلیک روی تبلیغات صفحه تان چقدر مایلید پرداخت کنید؟ (دقیقا شبیه یک مزایده) این فرایند، پرداخت به ازای هر کلیک "pay-per-click bidding" نام دارد. هر چه قیمت بیشتری به ازای هر کلیک پرداخت کنید، صفحه شما رتبه بالاتری را کسب می‌کند. شما می‌توانید بودجه روزانه‌ای را به این موضوع تخصیص دهید. در این صورت هنگامی که بودجه شما به پایان رسید، Google دیگر تبلیغات شما را در آن روز نمایش نمی‌دهد و به طبع کلیکی روی تبلیغات شما صورت نمی گیرد. این یک راه ارزان و ساده برای قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی  Google می‌باشد.
روش دیگری برای قرار گرفتن وب سایت در صفحه اول Google وجود دارد. این روش متداول تر است. نتایج اصلی در ستون سمت چپ نتایج موتورهای جستجو، وجود دارند. این نتایج با پرداخت پول به Google، قابل دسترسی نیستند و تنها با رعایت فاکتورهای مهم در مدت زمان طولانی کسب می‌شوند. نمونه هایی از فاکتورهای مهم را برایتان شرح می دهیم:

کیفیت لینک های ورودی
کیفیت لینک های ورودی مهم ترین فاکتور است. اگر وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می‌شوند، (مخصوصا اگر وب سایتتان توسط سایت های بزرگ و مهم لینک شده باشد.) رتبه وب سایتتان بالاتر خواهد بود.

کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه
اگر کلمات کلیدی که روی آن تمرکز دارید، واقعا در محتوای وب سایتتان قرار داشته باشد، (در متن یا عناوین صفحات) رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

قابل اطمینان بودن دامنه
هر چه مدت زمان بیشتری از ایجاد یا خرید دامنه تان بگذرد، بهتر است.

ساختار URL
URL زیبا که برای کاربر قابل خواندن باشد بهتر است. برای مثال URL    https://MacanAds.com/post ، بهتر از https://MacanAds.com/index.php&id=54  است.

ساختار داخلی وب سایت
وب سایت شما باید ساختار منطقی داشته باشد، تا کاربران را به راحتی به بخش های مختلف هدایت کند.

لینک های خروجی
لینکهایی که در وبسایت خود قرار می‌دهید، باید با محتوای وبسایت شما مرتبط باشند. گوگل تبادل لینک های عجیب و غریبی را که هیچ ارتباطی با صنعت شما ندارد، نمی‌پسندد.

نرخ بازدید سایت
این فاکتور، درصد بازدید صفحه شما را نشان می‌دهد. هر چه این نرخ بیشتر باشد، بهتر است. این بدین معنی است که کاربران از صفحات بیشتری از وب سایت شما بازدید کرده اند.

و موارد بسیار دیگر

و به عنوان نکته پایانی
Google به صورت پیوسته رتبه بندی ها را به روزرسانی می‌کند. ممکن است رتبه بندی که امروز راجع به موضوعی مشاهده می‌کنید با رتبه بندی روزهای آینده تفاوت داشته باشد. بنابراین همواره انتظار تغییر رتبه وب سایتتان را داشته باشید. حتی ممکن است ناگهان رتبه وب سایتتان به شدت نزول کند! به همین دلیل است که SEO بسیار مهم است و باید به آن توجه مستمر داشته باشید.