مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

افزایش فالوور اینستاگرام صددرصد تضمینی و واقعی


تخصص ما در زمینه افزایش واقعی فالوور اینستاگرام است.

کاری که ما میکنیم :
1- پیج اینستاگرام شما را بررسی و تحلیل کرده، هشتگهای مرتبط با پیج تان را تنظیم میکنیم.
2- پیج های بسیار فعال رقبایتان را شناسایی کرده، بررسی میکنیم کدام یک از آنها فالوورشان واقعیست. (نسبت مناسب لایک به تعداد فالوور نشان دهنده ی واقعی بودن فالوور یک پیج است.)
3- سپس از جذب فالوورهای رقبایتان استارت میزنیم.
4- جست و جو میکنیم که، بازار هدف مشتریان شما چه پیج هایی را فالو میکنند. آن پیج ها را یافته و فالوورشان را جذب پیج شما میکنیم.

در نهایت هم فالوورهای شما افزایش پیدا میکند، و هم اینکه افزایش کاملا هدفمند و مرتبط، و واقعی میباشد.
این افزایش ماهیانه حداقل 3000 فالوور میباشد. بسته به نوع فعالیتتان و تعداد فالوور کنونی پیج تان، این رشد صورت میگیرد.


افزایش فالوور اینستاگرام

به جرات میتوان گفت بزرگترین نرم افزار اجتماعی در ایران که بدون محدودیت و فیلترینگ کار خود را پیش برده است نرم افزار اینستاگرام میباشد که از معروفترین شخصیت های برجسته، هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران تا شخصیت های سیاسی کشور درآن عضو میباشند و بسیار فعال نیز هستند.


اینستاگرام باتوجه به اینکه فضایی برای قراردادن تصویر میباشد کمی مورداعتمادتر به نظر میرسد و میتوان بیشتر به کاربران آن اعتماد کرد لذا این نرم افزار بسیار موفق عمل کرده و حال رتبه یک در ایران را دارد.


ازآنجایی که نرم افزار اینستاگرام بستر مناسبی را برای تبلیغات میتواند فراهم آورد اکثر کسب و کارها و مشاغل بزرگ و کوچک برای خود صفحه ای درآن ایجاد کرده اند تا بتوانند از آن طریق خدمات و کالاهای خود را به مردم بشناسانند.


اما نکته مهم و حائز اهمیت در اینجا تعداد کاربرانی هستند که صفحه رسمی شما را دنبال میکنند. اکنون نرم افزارهای زیادی برای افزایش فالوور و افزایش لایک وجود دارد که تقریبا میتوان گفت همه این نرم افزارها فالوور مجازی یا لایک مجازی به شما میدهند و این موضوع اصلا برای کسانی که صفحه ی اینستاگرامشان برای معرفی محصولات و خدماتشان میباشد مناسب نیست.


شما میتوانید صفحات رسمی خود را به پرمخاطب ترین صفحه ی صنف خودتان بدل کنید.

افزایش تعداد فالوور اینستاگرام
ماهانه حداقل 3000 نفر واقعی