مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

تبلیغات پروموت در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام یکی از روش‌های تبلیغاتی است که امروزه در ایران بسیار کاربردی است. روشی از تبلیغات که بسیاری از کسب و کارها را به سمت خود کشانده است. تبلیغات در اینستاگرام همواره می‌تواند برای کسب و کارها مفید واقع شود. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش‌های تبلیغاتی که تا به امروز دیده‌اید تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام یا تبلیغات پروموت یا پروموشن اینستاگرام است. تبلیغ اسپانسرینگ یا پروموت در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم انواع تبلیغات پروموت در اینستاگرام را نیز بیان نماییم. شرکت تبلیغاتی ماکان بعنوان کارگزار و نمایندگی تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرام در ایران آمادگی همکاری با سازمان‌ها، بانک‌ها، موسسات، شرکت‌ها و کلیه مجموعه‌های بزرگ و کوچک را دارد.

حتما مقاله تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام را نیز مطالعه نمایید.

  • تبلیغات اسپانسری چیست ؟

  • آیا تبلیغات اسپانسری و پروموت اینستاگرام متفاوت است ؟

  • چرا اسپانسر اینستاگرام شویم ؟

  • مزایای این روش تبلیغاتی

  • نحوه ثبت و انجام تبلیغات اسپانسرینگ و پروموت اینستاگرام

  • انواع تبلیغات اسپانسرینگ و پروموت اینستاگرام

  • چگونه می‌توانیم بهترین بازدهی را از این روش تبلیغاتی داشته باشیم

  • اسپانسری پروموت اینستاگرام هدفمندترین روش تبلیغاتی

  • تعرفه و هزینه تبلیغات اسپانسری و پروموت در اینستاگرام

  • قوانین و شرایط لازم تبلیغات اسپانسرینگ و پروموت در اینستاگرام

تبلیغ پروموت در اینستاگرام
تبلیغ پروموت در اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست ؟

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد، زمانیکه وارد اینستاگرام می‌شوید در قسمت home اینستاگرام یک پست از پیجی که فالوو نکرده‌اید را مشاهده می‌کنید. این پست توسط اینستاگرام پروموت شده است و جزو تبلیغات در اینستاگرام است که به روش تبلیغات اسپانسری تبلیغ شده است. اینکه چرا این تبلیغ به شما نمایش داده شده است و به دیگران خیر را نیز در ادامه بررسی خواهیم کرد. شما نیز می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را از این طریق منتشر نمایید. در این روش تبلیغاتی شما مستقیما با خود شرکت اینستاگرام (فیس بوک) در ارتباط خواهید بود و تبلیغات شما مستقیما توسط اینستاگرام منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که بدانید در این روش به هیچ وجه مشکلاتی مانند بازدید فیک، ریپورت شدن، بلاک شدن، شادوبن شدن، دیسیبل شدن و … رخ نخواهد داد.

آیا تبلیغات اسپانسری و تبلیغات پروموشن اینستاگرام متفاوت است ؟

اگر از قبل با این روش تبلیغاتی آشنا بوده‌اید و یا حتی اگر آشنا نبوده‌اید، قطعا اصطلاحات متفاوتی را در اینستاگرام شنیده‌اید. اصطلاحاتی مانند اسپانسرینگ اینستاگرام، اسپانسر اینستاگرام، اسپانسری در اینستاگرام، پروموت پست در اینستاگرام، پروموشن اینستاگرام، تبلیغات پروموشن اینستاگرام و… . در واقع ماهیت تمام این اصطلاحات یک موضوع واحد است. ماهیت تمام این اصطلاحات به تبلیغات در اینستاگرام توسط خود شرکت اینستاگرام باز خواهد گشت. پس بهتر است اینگونه بیان کنیم که تبلیغات اسپانسری و تبلیغ پروموت در اینستاگرام هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

چرا اسپانسر اینستاگرام شویم ؟

شاید شما هم یک پیج اینستاگرام دارید که کسب و کار خود را در آن معرفی می‌نمایید و یا حتی از طریق پیج اینستاگرام کسب و کاری برای خود راه اندازی نموده‌اید. قطعا شما هم به این موضوع فکر کرده‌اید که در اینستاگرام تبلیغ انجام دهید. در همین راستا سوالاتی برای شما پیش خواهد آمد. سولاتی مانند :

  • چگونه باید در اینستاگرام تبلیغات کنم؟

  • با کدام پیج اینستاگرام همکاری کنم؟

  • در کدام پیج های اینستاگرام تبلیغات خود را انجام دهم؟

  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام شات کردن یا تبلیغ در پیج های پربازدید است. به افرادی که پیج‌های پربازدید دارند اینفلوئنسر می‌گویند. اگر شما قصد تبلیغ در اینستاگرام را داشته باشید و بخواهید پیجتان را در یک پیج دیگر (پیج یک اینفلوئنسر) شات کنید. در این روش تبلیغاتی فقط 5% ار فالوورهای آن پیج جزو اهداف شما هستند و اشخاصی هستند که به کسب و کار شما نیاز دارند. به مثال زیر توجه فرمایید.

فرض کنیم که شما می‌خواهید با یک هزینه زیاد در یک پیج با تعداد فالوور 500K (500 هزار نفر) تبلیغ خود را منتشر نمایید. بیایید یک حساب سرانگشتی انجام دهیم که چه میزان می‌تواند این نوع تبلیغات مثمر ثمر باشد. به نظر شما از این تعداد چند فالوور واقعی و فعال هستند؟ فرض کنید 400K. از این تعداد چند نفر احتمال دارد که پست شما یا استوری تبلیغاتی شما را مشاهده کنند؟ فرض کنیم 100K. از این تعداد چند نفر ممکن است که به تبلیغات شما توجه کنند و آن را مانند مابقی تبلیغات رد نکنند؟ فرض کنیم 20K. از این تعداد چند نفر ممکن است در آن لحظه به خدمات و یا محصولات شما نیاز داشته باشند؟ فرض کنیم 500 نفر. و از این تعداد چند نفر ممکن است که شما را انتخاب نمایند؟ پاسخ با شما…

اما تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به این شکل انجام می‌شود که پست تبلیغاتی شما دارای ویژگی‌های زیر است :

مزایای این روش تبلیغاتی ( مزایای تبلیغ پروموت در اینستاگرام )

  • مستقیما توسط شرکت اینستاگرام انجام می‌شود.
  • به هیچ وجه حتی 1بازدید فیک وجود ندارد.
  • فقط کاربران فعال پست را مشاهده می‌کنند.
  • حتما باید مشاهده یا کلیک انجام شود. (درغیر اینصورت هزینه‌ای اعمال نخواهد شد.)
  • تعداد بازدید از پست تبلیغاتی شما بصورت دقیق مشخص خواهد شد.
  • پست شما به افرادی که شما تمایل دارید نمایش داده خواهد شد.
  • کاملا هدفمند انجام می‌شود (توضیحات کامل در ادامه در بخش انتخاب بازار هدف)
  • علاوه بر دیده شدن می‌توانید از لینک استفاده نمایید. (در بخش انواع تبلیغات اسپانسرینگ بیشتر بخوانید.)
  • گزارش گیری دقیق و کامل خواهد داشت.

نمونه و مثال این روش تبلیغاتی را در انتهای مقاله حتما بخوانید.

نحوه ثبت و انجام تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام

برای انجام اینکار باید پیج خود را به یک پیج بیزینسی یا اصطلاحا بیزینس اکانت تبدیل نمایید. باتوجه به اینکه مدیریت کردن و ثبت یک تبلیغ در فیس بوک نیازمند دانش تخصصی است، از عهده افرادی که دانش تخصصی ندارند، انجام این کار خارج است. از طرفی با توجه به موضوعات تحریم امکان ثبت از داخل ایران وجود ندارد. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با شرکت تبلیغاتی ماکان جهت ثبت تبلیغات اسپانسری اینستاگرام و همچنین مدیریت تبلیغات خود همکاری نمایید. تیم فنی شرکت تبلیغاتی ماکان دارای دانش تخصصی از نحوه ثبت و انتشار آگهی و همچنین مدیریت کردن آنهاست. ما بهترین اهداف را برای شما خواهیم یافت و بازدهی تبلیغات شما را چند برابر خواهیم کرد.

اکیدا توصیه می‌کنیم تبلیغات پروموت اینستاگرام را بصورت شخصی و یا توسط شرکت‌های واسطه بی تجربه انجام ندهید. به محض پرداخت (توسط کارتهای اعتباری خارجی و شرکت‌های واسطه) حساب شما نزد شرکت فیس بوک به حالت تعلیق در خواهد آمد و تمام مبلغ پرداختی شما بلوکه خواهد شد.

انواع تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

یکی از بزرگترین دغدغه‌های انجام تبلیغات پروموشن یا پروموت در اینستاگرام یا بطور کلی فیس بوک نحوه انجام این تبلیغات است. اینکه بدانیم برای چه کسب و کاری به چه شکل و با چه اهدافی کدام روش تبلیغاتی را انتخاب نماییم به دانش تخصصی شما از تبلیغات و فیس بوک و اینستاگرام برخواهد گشت. به همین خاطر شما را دعوت می‌نماییم جهت انجام تبلیغات پروموشن یا پروموت در اینستاگرام با شرکت تبلیغاتی ماکان همکاری نمایید. در ادامه ما تمام روش‌های موجود را معرفی می‌کنیم و 3روش مهم و کاربردی آن را نیز معرفی خواهیم کرد.

انواع روش‌های تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

  • Awareness
    • Brand Awareness
    • Reach
  • Consideration
    • Traffic
    • Engagement
    • App Installs
    • Video Views
    • Lead Generation
    • Messages
  • Conversion
    • Conversions
    • Catalogue Sales
    • Store Traffic

هر کدام از روش‌های تبلیغاتی بالا کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. 3 بخش کلی Awareness و Consideration و Conversion وجود دارد که هر کدام زیر مجموعه‌های خود را دارند. در حال حاضر در مجموع 11 روش تبلیغاتی در 3 بخش کلی وجود دارد که 3روش آن بسیار کاربردی و مورد استفاده است. 3روش پرکاربرد عبارتند از: Reach  و Traffic و video view.

تبلیغات پروموت و اسپانسرینگ در اینستاگرام

3روش تبلیغاتی موثر در اینستاگرام

Reach چیست ؟

هر بازدید منحصر به فردی که از پست شما انجام شود را Reach می‌گویند. زمان این بازدید می‌تواند از 1 ثانیه به بالا باشد. پست تصویری (عکس) یا ویدئویی تفاوتی در Reach ندارد. به این ترتیب تعداد لایک، کامنت، ذخیره سازی پست و ارسال به دیگران اهمیت ندارد و هزینه‌ای هم نخواهد داشت و صرفا دیدن پست شما برای شما شمرده و هزینه خواهد داشت. این روش تبلیغاتی ارزانترین روش تبلیغاتی در بین این 3 روش تبلیغاتی است.

video view چیست ؟

همانطور که از نام آن پیداست، فقط برای پست‌های ویدئویی است. به هر بازدیدی که بیشتر از 15 ثانیه از ویدئو انجام شود video view می‌گویند. اگر فیلم یا تیزر شما کمتر از 15 ثانیه باشد به هر بازدیدی که بصورت کامل از آن انجام شود video view می‌گویند. به این ترتیب بازدید کمتر از 15ثانیه، تعداد لایک، کامنت، ذخیره سازی پست و ارسال به دیگران اهمیت ندارد و هزینه‌ای هم نخواهد داشت و فقط هر بازدید بیش از 15 ثانیه برای شما شمرده و هزینه خواهد داشت. این روش تبلیغاتی از Traffic ارزانتر است و از Reach گرانتر.

Traffic چیست ؟

این نوع از تبلیغات به چند دسته تقسیم می‌شود که همه آنها براساس هر کلیک محاسبه می‌شود. در این روش پست تبلیغاتی شما علاوه بر عکس یا ویدئویی که شما منتشر می‌کنید یک کادر رنگی اضافی خواهد داشت که اساس محاسبه براساس هر کلیکی که روی آن کادر توسط کاربران انجام شود می‌باشد. یعنی اگر شما یک ویدئو یا عکس را منتشر نمایید تعداد بازدید کمتر یا بیشتر از 15 ثانیه، تعداد لایک و کامنتی که خواهد داشت اهمیت ندارد و فقط و فقط تعداد کلیکی که انجام شود محاسبه و شمرده خواهد شد. Traffic می‌تواند یک لینک به سایت شما، کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام ، دانلود مستقیم اپلیکیشن از گوگل پلی، دانلود مستقیم کتاب و…. باشد. این روش تبلیغاتی گرانترین روش تبلیغاتی در بین این 3 روش تبلیغاتی است.

جهت مشاهده تعرفه تبلیغات اسپانسری یا پروموت در اینستاگرام کلیک نمایید.

چگونه می‌توانیم بهترین بازدهی را از این روش تبلیغاتی داشته باشیم

درکل روند ثبت تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام نیازمند دانش تخصصی در این زمینه است. علاوه بر این ثبت تبلیغات در اینستاگرام نیازمند تجربه نیز است. شما باید تعدادی تبلیغ در اینستاگرام ثبت نموده باشید تا بدانید چگونه بهترین هدف گذاری را انجام دهید و چه نوع پستی را منتشر نمایید. این روش تبلیغاتی هدفمندترین و موثرترین روش تبلیغاتی است. اگر از دانش تخصصی و تجربه کافی برخوردار باشید و آگهی خود را بدرستی ثبت نمایید بطور قطع از این روش تبلیغاتی بهترین بازدهی را دریافت خواهید نمود. درصورتیکه از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستید و یا نیاز به مشاوره در این زمینه را دارید کاشناسان فنی ما در شرکت تبلیغاتی ماکان آماده همکاری با شما بزرگواران هستند.

همین الان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش پروموت اینستاگرام تماس بگیرید.
02156432059 – 09359168838

اسپانسری اینستاگرام هدفمندترین روش تبلیغاتی

ما همواره تلاش می‌کنیم از روش‌های تبلیغاتی متفاوت برای دستیابی به بهترین بازار هدف استفاده نماییم. هیچ روش تبلیغاتی وجود ندارد که شما را فقط به افرادی که به شما نیاز دارند برساند و هزینه‌های اضافی روی دست شما نگذارد. بعنوان مثال اگر شما 1000 عدد تراکت چاپ نمایید و آنها را پخش نمایید در بهترین شرایط ممکن 100 نفر جزو بازار هدف شما خواهند بود و مابقی 900 تراکت هدر می‌رود. حال فرض کنید که به شما بگویند تمام 1000 تراکت شما را فقط به کسانی پخش خواهیم کرد که به شما نیاز دارند. بنظر شما جذاب نیست ؟

تبلیغات پروموشن اینستاگرام دقیقا همین کار را برای شما انجام خواهد داد. اینستاگرام رفتار و علایق کاربران خود را در استفاده از اینستاگرام شناسایی می‌کند. تمام علایق، جنسیت، بازه سنی، اطلاعات و رفتارهای کاربران را می‌شناسد. بر همین اساس برای کسب و کارهایی که می‌خواهند از طریق اینستاگرام تبلیغات خود را منتشر نمایند، ویژگی خاصی ایجاد نموده است که در هنگام ثبت تبلیغات پروموشن اینستاگرام بتوانید به این اطلاعات دسترسی کامل و دقیق داشته باشید.

هدف گذاری در تبلیغات اینستاگرام

شما در هنگام ثبت تبلیغات پروموشن اینستاگرام و فیس بوک می‌توانید افرادی که قرار است تبلیغ شما را مشاهده کنند، براساس موارد زیر انتخاب و هدف گذاری نمایید.

  • امکان انتخاب کاربرانی که در یک یا چند کشور (زندگی می‌کنند، سفر کرده‌اند و یا الان حضور دارند)
  • امکان انتخاب یک یا چند شهر از کشورهای مختلف
  • امکان تفکیک جنسیت (مرد یا زن و یا هردو)
  • امکان انتخاب بازه سنی (از 13 تا 65+ سال)
  • امکان تفکیک بر اساس سیستم عامل گوشی (اندروید یا ios و یا هردو)
  • امکان انتخاب علاقه مندی های کاربران به یک دسته بندی شغلی
  • امکان انتخاب علاقه مندی کاربران به یک هشتگ یا موضوع
  • امکان انتخاب علاقه مندی کاربران براساس رفتارهای آنها در اینستاگرام
  • امکان تفکیک بر اساس فعالیت کاربران (لایک کنندگان ، کامنت گذاران، ذخیره کنندگان پست، فوروارد کنندگان و هر فعالیت دیگری)
  • امکان تفکیک بر اساس شماره موبایل
  • امکان اعمال فیلترهای بالا بصورت تلفیقی

لازم به ذکر است که بدانید اینستاگرام تبلیغ شما را به افرادی نمایش می‌دهد که در پیج خود فعالیت داشته و دارند.

تعرفه و هزینه تبلیغات اسپانسری و پروموت در اینستاگرام

تعرفه و هزینه تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک با توجه به میزان بازدهی که این روش تبلیغاتی دارد بسیار مناسب است. نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در اینستاگرام باتوجه به روش تبلیغاتی که انتخاب خواهید کرد، صورت می‌پذیرد. ما به انواع تبلیغات اسپانسری اینستاگرام (11روش تبلیغاتی) اشاره کردیم و از این بین 3 روش کاربردی را بیان کردیم. تعرفه و هزینه تبلیغ پروموت در اینستاگرام و فیس بوک براساس این 3 روش را در ادامه بیان خواهیم کرد.

هزینه براساس Reach : هر بازدید منحصر به فردی که از پست تبلیغاتی شما حتی یک لحظه انجام می‌شود، شمرده و شامل هزینه خواهد شد.

هزینه براساس video view  : هر بازدید بیش از 15 ثانیه که از ویدئوی شما انجام شود، برای شما شمرده و شامل هزینه خواهد شد.

هزینه براساس traffic : هر کلیکی که روی لینک سفارشی شما توسط کاربران انجام شود، برای شما شمره و شامل هزینه خواهد شد.

جهت مشاهده هزینه و تعرفه تبلیغات اسپانسری یا پروموت در اینستاگرام کلیک نمایید.

چند مثال برای درک بهتر چگونگی تبلیغات پروموشن اینستاگرام :

فرض کنیم یک شرکت برای نصب اپلیکیشنی که خدمات بانکی ارائه می‌دهد اقدام به تبلیغات نماید. ایشان می‌تواند
پروموت خود را برای فالوورهای پیج اینستاگرام بانک‌های کشور که در استان مورد نظر ایشان هستند ارسال نماید. این روش
منجر به دانلود قطعی اپ به تعداد سفارش شرکت خواهد شد.

فرض کنیم شما فروشنده لوازم آرایشی به صورت عمده باشید. بهترین شیوه برای تبلیغات چیه؟؟؟ جوابش سادست‌.‌‌‌
تبلیغات شما باید به دست تمامی فروشندگان لوازم آرایشی خرد، و کلیه آرایشگران زنانه برسه. اما چگونه؟؟؟ چطور می‌تونید این
تبلیغ رو بدست مخاطب هدف خودتون برسونید؟ شما می‌تونید با اعمال فیلترهای بالا پستتون رو پروموت کنید و فقط به
فروشندگان خرد لوازم آرایشی و سالن‌های زیبایی نمایش بدید.

یک جراح زیبایی بینی در تهران میخاد تبلیغ کنه.‌ ایشون سفارش تبلیغات اسپانسرینگ به اینستاگرام میده به این ترتیب که: میخوام تبلیغ من به همه فالوورهای فعال پیج فلان دکتر یا کلینیک که خانم های بین ۱۸ الی ۳۵ ساله و تهرانی هستند و سیستم عامل گوشی اونها ios هست برسه. دقیق ترین و موشکافانه ترین تبلیغ ممکن.

یک خواننده میخاد در استان گیلان کنسرت برگزار کنه. چندتا از پیج‌های خوانندگان معروف رو معرفی میکنه و
به اینستاگرام درخواست میده که تبلیغش رو به تمام فالوورهای گیلانی اون پیج‌های هدف ارسال کنه. هدفمندترین روش تبلیغاتی

جهت مشاهده نمونه کار های پروموت در اینستاگرام کلیک نمایید.

مقاله افزایش فالوور اینستاگرام شاید برایتان جذاب باشد.

قوانین و شرایط لازم تبلیغات اسپانسرینگ در اینستاگرام

برای ثبت تبلیغ پروموت در اینستاگرام و فیس بوک باید قوانین و مقررات فیس بوک را به درستی بدانید و حتما آنها را رعایت نمایید، چرا که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات فیس بوک قطعا تبلیغ شما توسط فیس بوک منتشر نخواهد شد.

برخی از قوانین تبلیغات در فیس بوک به شرح زیر است. قوانین تبلیغات در فیس بوک به 13 بخش کلی تقسیم بندی می‌شود و هر بخش بصورت جداگانه توضیحات کامل و جامعی دارد. ما در این مقاله بطور کلی به 13 مورد بصورت کلی اشاره خواهیم کرد. جهت مطالعه قوانین و مقررات فیس بوک بصورت کامل روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

قوانین و مقررات تبلیغات فیس بوک به زبان فارسی در سایت شرکت تبلیغاتی ماکان

قوانین و مقررات تبلیغات فیس بوک در سایت فیس بوک (با فیلترشکن باید باز شود)

Advertising Policies (سیاست های تبلیغاتی)

  • Overview (بررسی اجمالی)
  • The advert review process (روند بررسی آگهی)
  • Steps to take if disapproved (در صورت عدم تأیید اقداماتی انجام دهید)
  • Prohibited content (محتوای ممنوع)
  • Restricted content (محتوای محدود شده)
  • Video adverts (تبلیغات ویدیویی)
  • Targeting (هدف گذاری)
  • Positioning (تثبیت موقعیت)
  • Text in ad images (متن در تصاویر آگهی)
  • Lead adverts (تبلیغات اصلی)
  • Use of our brand assets (استفاده از دارایی های برند ما)
  • Data use restrictions (محدودیتهای استفاده از داده)
  • Things you should know (چیزهایی که باید بدانید)
                1. Overview (بررسی اجمالی)

                2. The advert review process (روند بررسی آگهی)

                3. Steps to take if disapproved (در صورت عدم تأیید اقداماتی انجام دهید)

                4. Prohibited content (محتوای ممنوع)

                  • Community Standards (استانداردهای جامعه)
                  • Illegal products or services (محصولات یا خدمات غیرقانونی)
                  • Discriminatory practices (شیوه های تبعیض آمیز)
                  • Tobacco products (محصولات دخانی)
                  • Drugs and drug-related products (مواد مخدر و محصولات مرتبط با دارو)
                  • Unsafe supplements (مکمل های ناامن)
                  • Weapons, ammunition or explosives (سلاح ، مهمات یا مواد منفجره)
                  • Adult products or services (محصولات یا خدمات بزرگسالان)
                  • Adult content (محتوای بزرگسالان)
                  • Third-party infringement (نقض شخص ثالث)
                  • Sensational content (محتوای حسی)
                  • Personal attributes (خصوصیات فردی)
                  • Misleading or false content (محتوای نادرست یا گمراه کننده)
                  • Controversial content (محتوای بحث برانگیز)
                  • Non-functional landing page (صفحه فرود غیر کاربردی)
                  • Surveillance equipment (تجهیزات نظارتی)
                  • Grammar and profanity (گرامر و بدگویی)
                  • Non-existent functionality (عملکرد غیر موجود )
                  • Personal health (سلامت شخصی)
                  • Payday loans, payslip advances and bail bonds (وام های روز پرداخت ، پیش پرداخت های پولی و وثیقه)
                  • Multi-level marketing (بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای)
                  • Penny auctions (حراج های پنی)
                  • Counterfeit documents (اسناد جعلی)
                  • Low-quality or disruptive content (محتوای کم کیفیت یا مخرب)
                  • Spyware or malware (نرم افزارهای جاسوسی یا بدافزار)
                  • Automatic animation (انیمیشن اتوماتیک)
                  • Unauthorised streaming devices (دستگاه‌های پخش غیرمجاز)
                  • Circumventing systems (سیستم های دور زدن)
                  • Prohibited Financial Products and Services (محصولات و خدمات مالی ممنوع)
                  • Sale of body parts (فروش اعضای بدن)
                5. Restricted content (محتوای محدود شده)

                  • Alcohol (مشروبات الکلی)
                  • Dating (دوستیابی)
                  • Real money gambling (قمار پول واقعی)
                  • Regional lotteries (قرعه کشی منطقه‌ای)
                  • Online pharmacies (داروخانه‌های آنلاین)
                  • Promotion of over-the-counter medicines (تبلیغ داروهای بدون نسخه)
                  • Subscription services (خدمات اشتراکی)
                  • Financial and insurance products and services (محصولات و خدمات مالی و بیمه ای)
                  • Branded content (محتوای مارک دار)
                  • a) Ads about social issues, elections or politics (الف. تبلیغات در مورد موضوعات اجتماعی ، انتخابات یا سیاست)
                    b) Disclaimers for ads about social issues, elections or politics (ب. سلب مسئولیت تبلیغات درباره موضوعات اجتماعی ، انتخابات یا سیاست)
                  • Cryptocurrency products and services (محصولات و خدمات Cryptocurrency)
                  • Drug and alcohol addiction treatment (درمان اعتیاد به مواد مخدر و الکل)
                  • Weight loss products and plans (محصولات و برنامه‌های کاهش وزن)
                6. Video adverts (تبلیغات ویدیویی)

                  • Disruptive content (محتوای مخرب)
                  • Entertainment-related restrictions (محدودیت‌های مربوط به سرگرمی)
                    • Drug and alcohol use (مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی)
                    • Adult content (محتوای بزرگسالان)
                    • Profanity (بدگویی)
                    • Violence and gore (خشونت و فحش دادن)
                7. Targeting (هدف گذاری)

                  • You must not use targeting options to discriminate against, harass, provoke or disparage users, or to engage in predatory advertising practices.
                    (شما نباید از گزینه های هدف گذاری برای تبعیض ، آزار و اذیت ، تحریک و تحریف کاربران یا درگیر کردن در کارهای تبلیغاتی غارتگرانه استفاده کنید.)
                  • If you target your adverts to Custom Audiences, you must comply with the applicable terms when creating an audience.
                    (اگر تبلیغات خود را به مخاطبان شخصی هدایت می کنید ، هنگام ایجاد مخاطب باید شرایط لازم را رعایت کنید.)
                8. Positioning (تثبیت موقعیت)

                  • Relevance (ارتباط)
                  • Accuracy (دقت)
                  • Related landing pages (صفحات فرود مرتبط)
                9. Text in ad images (متن در تصاویر آگهی)

                10. Lead adverts (تبلیغات اصلی)

                  • Account numbers (شماره حساب)
                  • Criminal history (تاریخ جنایی)
                  • Financial information (اطلاعات مالی)
                  • Government-issued identifiers (شناسه های صادر شده توسط دولت)
                  • Health information (اطلاعات بهداشتی)
                  • Insurance information (اطلاعات بیمه)
                  • Political affiliation (وابستگی سیاسی)
                  • Race or ethnicity (نژاد یا قومیت)
                  • Religion (دین)
                  • Sexual orientation (گرایش جنسی)
                  • Template questions (سوالات قالب)
                  • Trade union membership (عضویت در اتحادیه های صنفی)
                  • Usernames or passwords (نام کاربری یا کلمه عبور)
                11. Use of our brand assets (استفاده از دارایی های برند ما)

                    • Brand endorsement (تایید برند)
                    • Brand usage in ads (استفاده از نام تجاری در تبلیغات)
                    • Copyrights and trademarks (کپی رایت و علائم تجاری)
                    • User interface screenshots (تصاویرصفحه از رابط کاربری ui)
                12. Data use restrictions (محدودیتهای استفاده از داده)

                  • اطلاعات کامل و توضیحات این بخش در لینک قوانین و مقررات تبلیغات فیس بوک
                13. Things you should know (چیزهایی که باید بدانید)

                  • اطلاعات کامل و توضیحات این بخش در لینک قوانین و مقررات تبلیغات فیس بوک