مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم؟

SEO مخفف Search Engine Optimizing ؛ به معنای بهینه سازی وب سایت شماست؛ تا زمانی که افراد کلمات و عبارات خاصی را جستجو می کنند، صفحه وب سایت شما یکی از اولین نتایجی باشد، که گوگل نمایش می دهد. قطعا این موضوع به کسب و کارتان کمک خواهد کرد. به نکات زیر در جهت بهینه سازی وب سایتتان توجه کنید:

1. از تصاویر و محتوای Flash کمتر استفاده کنید. زیرا این نوع محتوا برای موتورهای جستجو قابل مشاهده نیست و به ارتقای رتبه بندی سایت به شما کمک نمی‌کند.

2. تصاویر و Flash ها مفرح و چشم نواز هستند، اما همیشه آن ها را با متن در سایت قرار داده و در موردشان توضیح دهید.

3. مطمئن شوید که وب سایتتان سریع بارگذاری می‌شود. تصاویر، Flash ها و Java object زمان بارگذاری را طولانی می‌کنند. این یکی از موارد موردتوجه Google، برای رتبه بندی وب سایت هاست.

4. سعی کنید صفحه های سایتتان تکراری نباشند؛ یعنی محتوای مشابه را در صفحات مختلف وب سایتتان قرار ندهید. زیرا Google فقط یک بار آن را فهرست می‌کند.

5. از کلمات کلیدی استفاده کنید؛ تا متوجه شوید چه کلمات کلیدی برای کل وب سایت شما و یا هر صفحه به صورت جداگانه ارزشمند است. کلمات کلیدی که بیش ترین جستجو را دارند مفیدتر خواهند بود.

6. URL بسیار مهم است. نام دامنه را طوری انتخاب کنید که با محتوای وب سایت و کلمات کلیدی آن مطابقت داشته باشد. می توانید دامنه را خریداری کنید. مجموعه ما می تواند در ایجاد دامنه به شما مشاوره دهد.

7. کلمات کلیدی شما باید در قسمت توضیحات وب سایتتان قابل مشاهده باشد. از طریق زیر می توانید به قسمت مدیریت وب سایت مراجعه کرده و شرح کوتاهی از وب سایت و هم چنین کلمات کلیدی که برای کارتان ارزشمند است، را یادداشت کنید:
website -> Website description

8. یک نام و عنوان متا (Meta Title) برای هر صفحه از وب سایتتان انتخاب کنید. سعی کنید از نام های توصیفی و عنوان متا های مختلف برای صفحات استفاده کنید و مطمئن شوید که نام ها و عناوین متا انتخاب شده مرتبط با موضوع وب سایتتان هستند. Google متوجه خواهد شد که صفحات از یکدیگر مجزا هستند و به رتبه بندی مجزا تک تک صفحات به شما کمک می‌کند.

9. اگر مایلید صفحات وب سایتتان رتبه بالایی داشته باشند، پست هایی با 250 کلمه یا بیش تر در آن قرار دهید. به ازای هر 250 کلمه 2 الی 3 کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

10. Google  از صفحاتی که مدام به روز رسانی می‌شوند، استقبال می‌کند. بنابراین وبلاگتان را یک الی دو بار در هفته به روز کنید. اگر تاکنون وبلاگ نداشته اید، باید یک بخش وبلاگ به وب سایتتان اضافه کنید.

11. محتوا های مختلف را در وب سایتتان قرار دهید. هر چه تعداد پست ها بیش تر باشد، کاربران بیش تری از وب سایتتان بازدید خواهند کرد.

12. پست ها را خودتان بنویسید و از وب سایت ها و وبلاگ های دیگر، مطلب کپی نکنید. موتورهای جستجو مطالب منحصر به فرد را شناسایی می‌کنند.

13. از لینک صفحات وب سایت یا وبلاگ های دیگر در صفحات وب سایتتان استفاده کنید. زیرا لینک هایی که کاربران را به صفحات وب سایتتان هدایت می کنند، رتبه آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

14. هنگام معرفی آدرس صفحات وب سایتتان در فضای مجازی به جای عبارت " اینجا کلیک کنید."  از کلمات کلیدی استفاده کنید.

15. آدرس اینترنتی وب سایتتان را در شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter و Google+ قرار دهید.