مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

مشاور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش .... طراحی سایت , بهینه سازی و سئوی سایت , تولید و پخش تیزر تلویزیونی , افزایش فالوور اینستاگرام , ثبت آگهی اینترنتی ,ایمیل مارکتینگ , طراحی , فروش و بازاریابی , خطوط هوشمند 909 , استامپ و جوهر نانو

امام صادق عليه السلام میفرمایند : هر كس مؤمنى را به گناهى سرزنش كند، نميرد تا خودش آن گناه را مرتكب شود.                        پيامبر اکرم (ص) : هرکس توبه کند اما دوستان بد خود را تغيير ندهد توبه نکرده است.                  امام صادق (ع) فرمودند : هرکس گناهي کند هفت ساعت از روز درباره آن ( گناه ) به او مهلت دهند ( تا توبه کند ) پس اگر سه بار گفت : (( استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم )) آن گناه بر او نوشته نشود. لقمان حكيم فرمود: سه كس شناخته نشوند مگر در سه جا: انسان بردبار شناخته نمى شود مگر در هنگام غضب، فرد شجاع شناخته نمى شود مگر در هنگامه جنگ، و برادرت را نخواهى شناخت مگر آنگاه كه به او نيازمند باشى .
طبقه بندی موضوعی
من در شبکه های اجتماعی

FaceBook Google+ youtube

 Linkedin  instagram  Telegram  twitter

مشاوره بازاریابی، فروش و تبلیغات


شما مدیران عزیز و صاحبان کسب و کار بسیار خوب از اهمیت تبلیغات برای افزایش فروش، افزایش بازدید از سایت، افزایش رنک گوگل و الکسا و همچنین تبدیل خود به یک برند معروف و موفق اطلاع دارید. امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را میتوان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران و شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛
 آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟
 آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
 آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی "فروش حرفه‌ای" برویم؟


باتوجه به منسوخ شدن تبلیغات کاغذی مانند: مجلات تبلیغاتی، تراکت، کارت ویزیت و ... بازار تبلیغات نیازمند تزریق تکنولوژی جدید جهت اطلاع رسانی و تبلیغات میباشد.


تبلیغات مجازی یکی از این تکنولوژی های تبلیغاتی میباشد که بسیار جامع و کاربردی میباشد. تبلیغاتی مانند ارسال پیامک، تبلیغ در تلگرام، ثبت آگهی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ و ...


یکی دیگر از روش های بروز و مهم جهت تبلیغات ایده های خلاقانه با متقاضی بالا میباشد، ایده ای مانند چاپ تبلیغات پشت رسید دستگاه های ATM، دستگاه های pos فروشگاهی، رسیدهای cash فروشگاه ها و...


حال لازم می دارم شما مدیر عزیز و صاحب کسب و کار را دعوت به همکاری نمایم تا با ارائه ی شیوه های جدید تبلیغات و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بتوانیم در زمینه ی برندینگ شما و همچنین افزایش فروش و افزایش بازدید سایت و ... گامی بلند برداریم.


شرح وظایف مشاور تبلیغاتی :

کمک در انتخاب و ارزیابی آژانس تبلیغاتی
تفکیک فعالیت های تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی و توسط مدیر تبلیغات داخل سازمان
برنامه ریزی تبلیغات BTL (روابط عمومی، تحقیقات و پیشبرد فروش)
طراحی استراتژی تبلیغاتی
تعقیب و تحلیل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی رقبا و گزارش به مدیران ارشد
پیشنهاد تفکیک بودجه تبلیغاتی به وظایف، رسانه ها و زمینه های گوناگون، حسب ماموریت و شرایط رقابتی
تایید پیشنهاد های اجرایی آژانس های تبلیغاتی، توصیه اقلام پیشبردی برای فروشندگان، عوامل توزیع و مصرف کنندگان نهایی
برنامه ریزی و کنترل هزینه های تبلیغات به نفع سازمان (روابط عمومی، رپرتاژ آگهی، حمایت ها)
آموزش، به سازی و اطلاع رسانی به هنگام به نیروهای فروش در مورد تبلیغات آینده
همکاری و هماهنگی با واحد های بازرگانی و فروش در مورد برنامه های ویژه مشترک
تهیه دستورالعمل های اجرایی برای فروشندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان و دیگر افراد ذی ربط - See more at: http://hormond.com/%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C/#sthash.9wichmNu.dpuf
اعطای خدمات مشاوره ای به مدیران ارشد در مورد اهداف، بودجه و برنامه های تبلیغاتی
کمک در انتخاب و ارزیابی آژانس تبلیغاتی
تفکیک فعالیت های تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی و توسط مدیر تبلیغات داخل سازمان
برنامه ریزی تبلیغات BTL (روابط عمومی، تحقیقات و پیشبرد فروش)
طراحی استراتژی تبلیغاتی
تعقیب و تحلیل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی رقبا و گزارش به مدیران ارشد
پیشنهاد تفکیک بودجه تبلیغاتی به وظایف، رسانه ها و زمینه های گوناگون، حسب ماموریت و شرایط رقابتی
تایید پیشنهاد های اجرایی آژانس های تبلیغاتی، توصیه اقلام پیشبردی برای فروشندگان، عوامل توزیع و مصرف کنندگان نهایی
برنامه ریزی و کنترل هزینه های تبلیغات به نفع سازمان (روابط عمومی، رپرتاژ آگهی، حمایت ها)
آموزش، به سازی و اطلاع رسانی به هنگام به نیروهای فروش در مورد تبلیغات آینده
همکاری و هماهنگی با واحد های بازرگانی و فروش در مورد برنامه های ویژه مشترک
تهیه دستورالعمل های اجرایی برای فروشندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان و دیگر افراد ذی ربط - See more at: http://hormond.com/%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C/#sthash.9wichmNu.dpuf
  1. اعطای خدمات مشاوره ای به مدیران ارشد در مورد اهداف، بودجه و برنامه های تبلیغاتی
  2. کمک در انتخاب و ارزیابی آژانس تبلیغاتی
  3. تفکیک فعالیت های تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی و توسط مدیر تبلیغات داخل سازمان
  4. برنامه ریزی تبلیغات BTL (روابط عمومی، تحقیقات و پیشبرد فروش)
  5. طراحی استراتژی تبلیغاتی
  6. تعقیب و تحلیل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی رقبا و گزارش به مدیران ارشد
  7. پیشنهاد تفکیک بودجه تبلیغاتی به وظایف، رسانه ها و زمینه های گوناگون، حسب ماموریت و شرایط رقابتی
  8. تایید پیشنهاد های اجرایی آژانس های تبلیغاتی، توصیه اقلام پیشبردی برای فروشندگان، عوامل توزیع و مصرف کنندگان نهایی
  9. برنامه ریزی و کنترل هزینه های تبلیغات به نفع سازمان (روابط عمومی، رپرتاژ آگهی، حمایت ها)
  10. آموزش، به سازی و اطلاع رسانی به هنگام به نیروهای فروش در مورد تبلیغات آینده
  11. همکاری و هماهنگی با واحد های بازرگانی و فروش در مورد برنامه های ویژه مشترک
  12. تهیه دستورالعمل های اجرایی برای فروشندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان و دیگر افراد ذی ربط


میلاد فرهانی در زمینه ارائه ی مشاوره تبلیغاتی برای شرکت های بزرگ و کوچک آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام می دارد.

لازم به ذکر است که برای اطلاعات بیشتر درمورد مهندس میلاد فرهانی میتوانید به صفحه درباره من مراجعه نمایید.

جهت تماس با مهندس میلاد فرهانی به صفحه تماس بامن مراجعه نمایید.